Brskajte po prispevkih

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages

Brskajte po prispevkih

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages

Le malo ljudi se zaveda, kako pomemben element v  delovanju našega organizma je magnezij. Strokovnjaki menijo, da ga dnevno potrebujemo od 300 do 500 miligramov; to je na videz majhna količina, kljub temu pa ga s hrano, ki jo uživamo, dobimo bistveno manj, kot ga potrebujemo.

 

 

Vloga magnezija

Je eden najpomembnejših mineralov, ki jih vsebuje celica, zato je nepogrešljiv za njeno normalno delovanje, za proizvodnjo energije ter za gradnjo in razgradnjo ogljikovih hidratov, maščob in beljakovin. Magnezij je sestavni del krvne plazme ter skupaj s kalcijem uravnava delovanje mišic. Najdemo ga tudi v srčni mišici, živčnem sistemu in jetrih. Največ, skoraj 70 odstotkov, pa ga je v kosteh.

 

Kdo je izpostavljen pomanjkanju?

Posebej izpostavljene so odraščajoče osebe, ženske  v nosečnosti, ljudje, ki so pod stresom, kadilci, ter tisti ki se vsakodnevno soočajo z intenzivnimi psihičnimi in fizičnimi napori. Pomanjkanje magnezija je lahko tudi spremljevalni dejavnik nekaterih kroničnih bolezni kot so kronična obolenja prebavnega sistema, sladkorna bolezen, obolenja jeter, bolezni srca in ožilja, žolčni kamni in še bi lahko naštevali.

 

Kje dobimo naraven magnezij?

Ljudje, ki jih iz različnih razlogov pesti pomanjkanje tega minerala morajo uživati čim več živil bogatih z magnezijem. Zdravniki pa priporočajo tudi pitje treh do štirih kozarcev naravne mineralne vode Donat Mg, ki v enem samem litru vsebuje okrog 1000 mg magnezija. Ker je v Donatu Mg magnezij v naravni ionski obliki je električno aktiven in lahko takoj stopi v biokemične reakcije telesa in hitro zapolni nastali primanjklaj.

 

Februar, 2012

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja