Brskajte po prispevkih

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages

Brskajte po prispevkih

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages

Ponavljajoči se glavoboli pestijo, po rezultatih različnih študij, kar 8–20 odstotkov prebivalstva, natančneje okrog 65 milijonov Evropejcev. Kar 70–90 % vseh ljudi vsaj enkrat v življenju izkusi »lasten« glavobol. Glavobol se najpogosteje pojavlja prav med 20. in 45. letom.

 

Pomagajte si sami!

  1. Vsi, ki vas pestijo migrenski glavoboli, imejte vedno s seboj tablete proti migreni. Pravočasno preglejte, če imate tabletko »na zalogi« oziroma pokličite zdravnika za recept. Zdravila za pomiritev migrene morate vzeti takoj ko začutite »migrenske znake« ali po avri, če imate migreno z avro! Nikakor pa ne pred pojavom avre.
  2. Vodite dnevnik migrenskih napadov. Vanj vpisujte dogajanja med napadom migrene.
  1. Zdrav način življenja z izbiro zdrave prehrane in rednim zajtrkom ter zadostna fizična aktivnost. Prekomerna in izčrpavajoča fizična aktivnost lahko vodi do glavobola.
  2. Imejte urejen ritem spanja. Spremembe lahko sprožijo napade migrene. Privoščite si dovolj spanca in sprostitve pred spanjem, brez kofeinskih napitkov.
  3. Poenostavite si življenje in namesto da zapolnjujete dneve z več in več dejavnostmi, poskušajte kakšno izpustiti in v že obstoječih bolj uživati. Počivajte. Že samo kratek sprehod vas bo osvežil. Ne obremenjujte se s stvarmi, na katere ne morete vplivati!
  4. Vedite, da napetost v mišicah lahko vodi v glavobol. Na bolečo mišico nanesite košček ledu in zatem vročo brisačo. Pomaga tudi vroča prha ali masaža.
  5. Pomagajo tudi vaje za sprostitev! Ulezite (ali usedite) se na hrbet in počutite se čim bolj udobno. Noge imejte na tleh. Eno roko položite na prsni koš, drugo pa na trebuh. Čutili boste lastno dihanje in premikanje prsno-trebušne stene. Vdihnite skozi nos in usta in trebušna stena se bo izbočila. Počasi izdihujte in obenem relaksirajte trebušno steno. To vajo ponovite večkrat in nato počivajte 2 minuti.

 

Sprožilni dejavniki za migreno

 

HormoniPrehranaSpremembeSenzorični
dražljaji
Stres
menstruacijaalkoholzračni tlakmočna svetlobanaporna dejavnost
ovulacijačokoladavlagautripajoča lučpo sprostitvi
pubertetasirletni časvonjavesmrt
menopavzaglutamatzemljepisni položajglasen zvokselitev
kontracepcijaaspartatnadmorska višina izguba službe
 kofeinspalni ritem prepir
 oreščkiprehranjevanje  
 mesni izdelki   

Vir: glavobol.com

 

Zanimivost( označeno kot oglasno sporočilo):

Cefaly  kranialna elektro terapevtska naprava, ki ima poleg udobnosti in učinkovitosti še eno prednost – enostavnost za uporabo. Njegova specifika je v neposrednem delovanju na zgornjo in glavno vejo trigeminalnega živčevja. Posledica tega delovanja je blokada in preprečitev migrenske bolečine in bolečine, ki nastopi ob glavobolu. Medicinski izdelek Cefaly proizvaja zelo natančne električne impulze, ki omogočajo selektivno stimulacijo in delujejo le na izbrane dele živčevja. Ti impulzi delujejo zelo počasi, tako da jih na začetku obravnave praktično ne zaznamo. Po večkratnih terapijah se pogostost migrenskih napadov zmanjša, čez čas lahko tudi prekine. Tako se izognemo nepotrebnemu jemanju in poseganju po različnih zdravilih. Naprava Cefaly nima stranskih učinkov, je pa njegova učinkovitost vsekakor odvisna od tipa in način uporabe. Če smo pri uporabi dosledni in upoštevamo navodila, je učinek zagotovljen. Več informacij o delovanju in razvoju medicinskega pripomočka Cefaly na spletni strani www.cefaly.si.

 

 

Julij – avgust, 2009

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja